BURSA TURU

Bursa Turu

ULUCAMİİ -- YEŞİL CAMİİ VE YEŞİL TÜRBE – EMİR SULTAN HZ - GÜMÜŞLÜ KÜMBET-- KAPALI ÇARŞI – HANLAR

Sabah erken saatlerde belirlenen yerden hareketle keyifli bir sabah yolculuğu eşliğinde Eskihisar üzerinden feribotla Yalova’ya geçiyoruz.Osmanlı Devleti’nin ilk başkenti;Tarihi ve yeşiliyle ünlü Bursa’ya varıyoruz.Bursa da bizi rehberimiz karşılıyor.Kahvaltı molasının ardından Bursa turumuza ilk olarak Ulu Camii ile başlıyoruz.Rehberimizin Ulu Camii hakkındaki  detaylı anlatımı sonrası sırasıyla Üftade h.z ve Somuncu Baba Çilehanesini ziyaret ediyor Osmangazi ve Orhangazi Külliyeleri ile Bursa gezimize devam ediyoruz.Devamında Yeşil Camii ve Yeşil Türbe, Emir Sultan H.z, Zeyniler Haziresi(Molla Hüsrev ve Molla Hayali), Yıldırım Camii ve Külliyesi hakkında bilgi aldıktan sonra öğle yemeği molası veriyoruz.Öğle yemeğimiz tabii ki meşhur Bursa İskender kebap.Yemek sonrası Hüdavendigar ve Muradiye Külliyelerini de gezdikten sonra sonra Hanlar bölgesine geliyoruz.Emir han, Koza han ve Bursa Kapalı çarşı gezip alışveriş sonrası İstanbul’a hareket.Akşam saatlerinde Siz değerli konuklarımızı aldığımız yerde bırakarak bir başka FMY TURİZM organizasyonunda buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz